Clădiri de birouri

Clădiri de birouri

Productivitatea, siguranţa şi creşterea confortului angajaţilor sunt doar cateva dintre preocupările managerilor din ziua de azi, acestora adaugându-se şi eficientizarea şi reducerea costurilor de exploatare a unei clădiri de birouri. În funcţie de numărul de angajaţi, tipologia activităţii prestate în spaţiul amenajat, compartimentarea şi amenajarea birourilor, Systegra oferă soluţii de proiectare sisteme care răspund unui spectru larg de necesităti, având aplicabilitate în spaţii precum: birouri angajaţi, săli de întâlniri şi training, recepţii şi săli de mese.   

Sistemele de securitate şi siguranţă, ventilare şi climatizare, control acces, automatizare şi BMS reprezintă o reală necesitate în cazul clădirilor de birouri indiferent de dimensiunea şi de numărul utilizatorilor. De asemenea, munca angajaţilor poate fi îmbunătăţită şi uşurată prin folosirea unor sisteme de videoconferinţă, discuţii, prezentare interactivă sau control lumini.